Navigace

Odeslat stránku e-mailem

Kalendář

Po Út St Čt So Ne
27 28 29 30 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Anketa

Těšíte se na jaro?

Celkem hlasů:
1480
Hlasování začalo:
1. 12. 2015
Hlasování končí:
neomezeno

Hlasujte kliknutím na jednu z možností

Svátek

Svátek má Daniel

Návštěvnost

Návštěvnost:

ONLINE: 1
DNES: 19
TÝDEN: 1402
CELKEM: 139120

Obsah

ŽIVOTNÍ SITUACE

« Zpět na Strom životních situací

Nahlížení do rejstříků registrovaných církví a náboženských společností, evidovaných právnických osob, svazů církví a náboženských společností

3. Pojmenování (název) životní situace

Nahlížení do rejstříků registrovaných církví a náboženských společností, evidovaných právnických osob, svazů církví a náboženských společností

5. Kdo je oprávněn v této věci jednat (podat žádost apod.)

Rejstříky se skládají z části veřejné a z části neveřejné. Kdo může do veřejné části rejstříků nahlížet, není zákonem omezeno.
Do neveřejné části se umožňuje nahlédnout osobě pověřené CNS, EPO nebo svazem CNS, pokud se jich zápis týká, a dále žadatelům, kteří osvědčí právní zájem a jimž lze nahlédnutí do rejstříků umožnit, pokud tomu nebrání zvláštní právní předpis (zákon č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů).

6. Jaké jsou podmínky a postup pro řešení životní situace

Splnění všech požadovaných náležitostí.

7. Jakým způsobem můžete zahájit řešení životní situace

O nahlédnutí do rejstříků musíte písemně požádat.
Do veřejné části rejstříků můžete nahlédnout pouze v úředních hodinách a pořizovat si z nich výpisy nebo opisy lze pouze v přítomnosti zaměstnance Ministerstva kultury.

8. Na které instituci životní situaci řešit

10. Jaké doklady je nutné mít s sebou

Příslušné pověření, osobní doklady.

11. Jaké jsou potřebné formuláře a kde jsou k dispozici

Předepsané formuláře nejsou stanoveny.

12. Jaké jsou poplatky a jak je lze uhradit

V souvislosti s poskytováním informací z rejstříků je Ministerstvo kultury oprávněno žádat úhradu ve výši nákladů spojených s vyhledáváním informací, pořízením kopií, opatřením technických nosičů dat a s odesláním informací žadateli.

13. Jaké jsou lhůty pro vyřízení

Lhůty pro vyřízení nejsou stanoveny.

14. Kteří jsou další účastníci (dotčení) řešení životní situace

Další účastníci postupu nejsou stanoveni.

15. Jaké další činnosti jsou po žadateli požadovány

Další činnosti nejsou stanoveny.

16. Elektronická služba, kterou lze využít

Tuto situaci není možné řešit zasláním žádosti elektronickou poštou.

28. Popis byl naposledy aktualizován

18.05.2016

29. Datum konce platnosti popisu

Bez časového omezení.